En nyhet inför våren 2018 är att ALLA aktiva som går i våra grupper i BoU-sektionen MÅSTE göra en återanmälan för att bekräfta att man vill behålla sin plats. (Undantaget är tränare i BoU-grupperna samt barn till BoU-tränare som går i gruppen. Dessa bekräftas automatiskt från kansliet och terminsfakturan till dessa kommer i mitten av december.)Om man inte gör en återanmälan SENAST 2017-12-17 så kan vi inte längre garantera plats i en grupp under våren 2018.Detta gäller följande grupper:Samtliga familjegympagrupper P/F 2013/2014Samtliga barngrupper P/F 2011/2012Samtliga flickgrupper F 2009/2010Se BoU-grupper i säsongens schema om ni vill veta exakta grupper - www.sol-flickorna.se/schema För övriga grupper gäller:Träningsgrupper i cheer och UT-trupper i trupp kommer få en terminsfaktura i mitten av december som ska vara betald SENAST 2017-12-31 för att platsen för våren ska vara bekräftad.Övriga grupper i cheer och trupp samt samtliga grupper i AG och RG får sin terminsfaktura för våren 2018 i mitten av januari 2018 och den ska vara betald SENAST 2018-01-31. Nedan hittar ni mer info om återanmälan:Återanmälan görs senast 2017-12-17 via följande länk - ÅTERANMÄLAN GRUPPER VÅREN 2018Man kan enbart göra en återanmälan till den grupp man gått i under hösten 2017.Det spelar ingen roll när under perioden 2017-12-06 -- 2017-12-17 man gör sin återanmälan. Man behöver alltså inte "hänga på låset" för att göra en återanmälan om man vill gå kvar i samma grupp. I samband med att man gör sin återanmälan får man via e-post terminsfakturan för våren 2018. OBS! Det kommer av tekniska skäl vara en förfallodag på terminsfakturan som är 7 dagar från det datum då man gör sin återanmälan. Det går dock bra att göra betalningen fram t.o.m. 2017-12-31.Önskar man byta till en annan grupp inom BoU-sektionen (eller till en träningsgrupp inom cheer/UT-trupp i trupp) gör ni på ett av nedanstående två sätt:1. Vill ni går kvar i nuvarande grupp om ett byte inte går att genomföra. Börja då med att göra en återanmälan till nuvarande grupp för att säkra upp er plats och mejla sedan kansliet info om det byte ni önskar göra.2. Vill ni bara gå kvar om bytet kan genomföras gör ni ingen återanmälan för att säkra upp er plats utan mejla då direkt till kansliet info om det byte ni önskar göra.Efter det att tiden för återanmälan har gått ut (2017-12-17) kommer vi att genomföra så många byten som möjligt enligt era insända önskemål.Önskar man byta till en grupp inom AG, Cheer, RG eller Trupp som det krävs förkunskaper för att kunna börja i så hittar ni annonser för dessa grupper på följande länk - www.sol-flickorna.se/anmalan-fk. Saknas det annons för en viss sektion eller viss ålder så finns inga lediga platser. Från 2018-01-01 stämmer vi av samtliga återanmälningar, byten som varit möjliga att genomföra samt samtliga utsända terminsfakturor som ska ha betalats senast 2017-12-31. Saknas en återanmälan eller är en terminsfaktura inte betald stryks platsen och kommer göras tillgänglig för nyanmälan från de som står på intresselistan. Bokningssidan för återanmälningar stängs även ner för att förberedas för anmälningarna från intresselistan.Har ni ytterligare frågor om återanmälan tar ni kontakt med kansliet. Notera att kansliet har julstängt 2017-12-21 -- 2018-01-07.